teresa

- blog

28 Mar 2023

Osjećam to jutros, pa ovo napravim super zdrav tjedan.

Više postova iz Kath:

Jutros zabavna vremena u Great Harvest Cvilleu !!

Bio je to jedan od onih dana u kojima smo bili toliko zauzeti, nije bilo vremena da sjednemo I razmislite. Volim biti toliko zauzet!

stari favoriti i novi! Tijekom jutra imao sam nekoliko ukusa – kontrola kvalitete!

Moram upoznati i neke zabavne čitatelje blogova !! Amanda + Joe ušla je pokupiti piknik koji uzimaju degustaciju vina … a Sara i donijet će mi nova piva za leteće pse!

Prijatelji:

listopad će biti a Sjajan mjesec zahvaljujući ludilu bundeve. Svi su orasi za to!

Imao sam ukusan sendvič s pimento sirom za ručak – na cville crunch!

i okus bara Savannah za desert

anne P i njezin Matt upravo su stigli na bijeg od cville -a. Uzbuđeni obilazak grada!

i zvoni ga ima !!

Kao što ste vidjeli jutros, doručak je bio rani i bijesan za isprobavanje Da bismo uhvatili dva različita trajekata i krenuli smo prema Bald Head Islandu za taj dan.

Napravili smo Fort Fisher Ferry s puno ptica prijatelja za razgovor s

ronjenjem!

Stari ćelav na vidiku!

Golf kolica unajmljena

Naš plan je bio gledati poznatu paradu od 4. srpnja u 11 sati. Očekivali smo gomilu golf kolica spuštenih u RW&B i dobili su nam toliko više – od gusara do spužvara do žute podmornice do kamiona za sladoled do pobjedničkog gospodina i gospođe krumpirove glave!

puno slatkog Doggins!

zaboravio sam koliko su zabavne parade za bacanje slatkiša !! Baš kad sam osjećao pad šećera u krvi, preradio sam glukozu s nekoliko komada slatkiša – dvostrukim mjehurićima, zvjezdanim pukotinama ..

i dijelom hladnog Willyja!

Podržao sam podržao Kornjače dine kupujući šalicu kornjača!

Zatim smo otišli vidjeti močvaru

za ručak smo se uputili u plažni klub na buffet burgera, pasa, piletine i Riba plus salata, pečeni grah, tater salata

i pivo! ShockTop za sve.

Mama i ja sam podijelila jednu

Napunila sam tanjur salatom plus grahom (ljubav pečeni grah !!), komad mahija i pilećim bubnjevima koji sam imao zalogaj i podijeljen s Mattom.

riba je bila sjajna!

pa su li hamburgeri (Matt dao zalogaj)

larbs i proveo sam. Sljedeći sat čitajući po bazenu, dok su se Matt i Matt spuštali u ocean kako bi napravili dječačke stvari

Zatim smo se uputili prema tradiciji ćelave glave – Hammocks, koja obično ima zabavu za vino i sir. U ovom postu možete prisjetiti da je događaj bio prilično ekstravagantan u prošloj godini – martini bar, sir, škampi – sve vrste fantastičnih namirnica.

danas je bilo pomalo razočaranje. Nema bazena za salon i samo nekoliko sireva i malo vina.

Evo Mattove pregršt

Imao sam malo grožđa i nekoliko kockica sira

Odlučili smo Krenuti prema trajektu u 17:30 natrag na kopno.

i s kim bismo trebali započeti razgovarati od Hebe i Eda od najvećeg gubitnika !!! Bili su tako dragi i razgovarali smo o hrani i bloganju i sve stvari zabavne za dobrih 20 minuta!

natrag na trajekt …

Nažalost, propustili smo trajekt natrag u Fort Fisher. Očito se brzo ispunjava 🙁

Morali smo se odvesti kući – dobru vožnju, plus putovanje namirnicama. Moram pogledati Larbsovu kosu sat vremena u našem Buicku.

U početku smo išli u Wilmington na večeru/vatromet, ali odlučili smo da će noć u kući na plaži biti opuštajući. I sve se bavim opuštanjem !!

Koktel sat sastojao se od Terra čipsa – ljubavi!

i limete + tonika. Stvarno sam jednako zadovoljan mocktail -om kao i “pravim” pićem. Sviđa mi se malo vina s večerom, iako 😉

Obiteljski ključ

Kanz = nadimak mog supruga Matta (nazvan po novcu Kanzi jer je krzneni) Larbs = nadimak moje sestre. Pravo joj je ime Laura Elizabeth Young.Matt = Larbsov dečko od 5 godina. On i Kanz nisu blizanci 😉Chelsea = Matt (Larbsova Matt’s) sestra koja posjećuje dvije noći! Karen = moja svekrva, s kojom sada privremeno živimo, a koji nam nedostaje ovaj tjedan! Koops = moj nadimak iz Srednja škola, srednja škola i fakultet. Kanz me uvijek zove Koops, a isto tako i njegova obitelj i većina mojih srednjoškolskih / fakultetskih prijatelja.Buzz = nadimak moje majke iz djetinjstva

Najljepši način bloga !! Na plaži. Trebalo mi je nekoliko trenutaka da napišem prvu polovicu ovog posta i popijem svoje piće.

Večera bila je naša tradicionalna tikva niska zemlja (recept ovdje!)

škampi + kukuruz + krumpir krumpir + Kielbase

plus gomila odlične žetve jalapeno kukuruznog kruha!

plus nekoliko piva

Sve je bolje s Old Bayom !!! Naša je obitelj ogromna u Old Bayu. Bili zauvijek.

Podijeli pivo s Mattom

sretno nas, dobili smo prilično amaterski vatromet s našeg balkona!

Previše je iskušenja u Ova kuća!

Bijećna torta s ostatkom, Breyers ..

Mamin domaći kolač od anđela s bademovom glazurom …

Imao sam krišku anđeoske hrane s nekim sladoled. Gotovo previše zapravo nakon te velike večere!

tako jako umorno. Ustao je prerano i jedva čekam da spava sutra i samo se naleti na plažu i nema nigdje 5 dana !!!! Nakon izvrsnog doručka prvo, naravno, !!

palube dvorana … i vrata, mantela i drveta !!

Ovaj je vikend bio paluba The Halls Weekend, i svi ukrasi izašao na igru.

Uzeo sam Mazen da u subotu ujutro dobijem stablo.

Ona je ljepotica!

Volim ova dva mala stabla koja sam kupila od Grandin Roada za prednji trijem. Oni se bežično osvjetljavaju baterijama.

Pojeo sam dva dobra doručka ovog vikenda. Jaja s paprikom od sira, tosta i kruške.

a zatim francuski tost s slaninom i grožđem.

Ručkovi su bili mišić ostataka i salata.

A onda sam za večere pojeo sir.

Božićne zabave su u punom jeku, a svaki dan sam išla na zabavu. Osjećam to jutros, pa ovo pravim super zdrav tjedan. Smanjivanje šećera i alkohola (i sira!) I pojačavanje jela od kuće.

Te su ostrige bile tako dobre!

Batman i Batman kažu: “To je omot! ”

!

Više postova iz Kath:

Postoji samo jedan patty kolač bolji od mačaka za patty torte.

peče od heljde! Ashley ih je izmislila prošle godine i na svom blogu ima prekrasan niz okusa i mikseva.

Napravio sam nekoliko kombinacija početkom ove godine – kruh od banane, voćna pita i čokoladna banana i odlučna da mi se sviđa mikrovalni lamen Verzija jaja Najbolje-najlakše je i najbrže i najbrže napraviti!

Današnja verzija-božićni začin bundeve !!

Print

PIN

začin od bundeve začine bundeve Heckwheat Bake

Verzija začine bundeve izgledne biljke peče

Porse 1 peci

Autor Kath Young

Sastojci

1/4 šalice heljda Flour1 tbsp tbspheat Groats1 tbsp tbsp mljeveni flax pomiješan s 2 TBSP Voda za izradu lanenog jajeta ostavite da sjedi 3-4 mins1 tbsp chia sjemenke2 žlice mlijeka1/3 šalice bundeve1 žličice vanilije1/4 žličice praška za pecivo u prahu1 žličicu javorovog siruppincha soli za kinman utter + mljevene kline

Make flax Eggmix suhi sastojcidd mokri sastojci Ramekinads tijesto u Ramekinmicrowave u trajanju od 1 minute 45 sekundi

Preljevi koji su uključeni za odmor, banana i leteća vjeverica pb kakao-orah-moj najnoviji fav!

čaj od sladoleda od bundeve preliven mlijekom

Želim uskoro pokušati napraviti pečenje heljde s mješavinom palačinki-ja sam Kladim se da bi to bilo ukusno! Heljda je pomalo zemljana po ukusu, a cjelovita pšenica ili zobena brašna zasigurno će biti malo slađa.

Imajte sjajan utorak !!

Imali smo neobično pomaknutog vikenda koji je započeo u četvrtak putovanjem do Richmonda na koncert Tim McGraw i Faith Hill! Za naš drugi sastanak napravili smo vatru na mom popločanom dijelu. Thomas je sagradio vatru; Napravio sam ladicu S’mores i popis za reprodukciju. Te smo večeri razgovarali satima, uživajući u ljetnom vremenu, quick fit prevara Saznajte više informacija dijeleći životne priče i upoznavanje jedu. Kad su došli na moj popis za reprodukciju, rekao sam mu da su nekoliko Tim + Faith Dueta najromantičnije pjesme u country glazbi. Vjerojatno to nije shvatio, ali ovo je bio test da vidi sviđa li mu se country glazba! Iako nije najveći obožavatelj zemlje kao što jesam, s vremena na vrijeme ga će ga prilagoditi na našem radiju, a bio je spreman za odlazak u show.

Odvezli smo se u Richmond kasno u četvrtak u četvrtak Poslijepodne i provjereno u hotel Commonwealth. Pronašao sam hotel koji je pretražio okolo, a bio je pješačka udaljenost od koncerta i imao je stvarno cool modernu vibraciju!

Neki od standardnih hotela pitali su 230-260 dolara po noći, a mi smo dobili ovaj ep dva. -Soba apartman za samo 175 dolara (plus porezi i parking).

lijepo zar ne?!

Promijenili smo se na koncert i krenuli na večeru, šetajući parkom Virginia Capital -a na našem Put tamo.

Ne izgleda li fotografija kao da sam Photoshopped? Bilo je stvarno! (Skort Athleta (ne majčinstvo) i sandale toms!)

Otišli smo na Julep na večeru i sjeli na popločani dio dvorišta.

radi vremena i zato što su svi zvučali tako dobro , podijelili smo gomilu predjela za večeru.

juha od šparoga, rakova, svinjski trbuh, burrata sa salatom od pesto i pržene zelene rajčice s pimento sirom.

Prošetali smo Richmondom do Richmonda Coliseum u emisiju i tamo ga je napravio 30 minuta da se poštedi prije nego što je Tim + Faith ušao.

Imam 10-minutni sažetak koji sam dao nekoliko prijatelja svojih misli o emisiji. Sve u svemu, bilo je dobro, ali nije me u potpunosti zadivio iz nekoliko razloga. Svirali su četiri seta: jedan zajedno, jedan od vjerskih solo, jedan od Tima Solo -a, i posljednji zajedno. Volio sam sve njihove duete. Između njih imaju preko 25 hitova broja jedan, a tek sam ujutro, kad sam radio googling nakon showa, počeo shvaćati koliko njihovih pjesama nisu pjevali! Očito da nemaju vremena svirati sve, ali u showu je definitivno bilo nekih zatišja s manje poznatim pjesmama (i nekoliko nasumičnih omota) za koje sam mislio da bi se moglo zamijeniti nekim njihovim udarnim hitovima. Nisu igrali indijski odmetnik, gdje raste zelena trava, samo da vas vidi kako se nasmiješimo, vodimo ljubav ili moj najbolji prijatelj. Posljednja dva su srce duše do duše! Samo moje mišljenje!

Volio sam osobno vidjeti ovaj komad kauboja!

i oni su igrali neke moćne brojeve, uključujući i razgovarati s djevojkom, ljuti se cijelo vrijeme, skromni i skromni i Kind, i živite kao da ste umirali.

Njihov duet o tome je tvoja ljubav bila divna, a oni su se opskrbili s I ja te, što je bilo sjajno. Sve u svemu, stvarno mi je drago što smo otišli!

Ostali smo prekasno (NBA finale su se završile kad smo se vratili u našu sobu! To je moj suprug koji voli sport!), Tako smo i učinili Naše najbolje spavati u malo. Na kraju smo se uputili u obližnji kafić zvan Urban Farmhouse na lagani doručak. Imao sam sjajan sendvič, a ja sam imao parfait jogurta (koji je bio na vrlo maloj strani …) i Capp.

podneva smo napustili Richmond za kratku pumpu kako bismo posjetili krov ACAC -a! Bio je to prekrasan, vruć i sunčan ljetni dan i jednostavno smo morali ući u malo vremena u bazenu. Prvo smo napravili trening – minimum goli da razbijemo dobar znoj na stubištima – a zatim smo se uputili u bazen. Bilo je tako vruće da smo morali ući u vodu samo da bismo pročitali naše Kindles na rubu.

Za ručak smo oboje imali Panini Caprese, što je bilo tako dobro! Plus oko 4 Seltzers i čips.

Došli smo kući kako bismo uzeli Mazen u plivačku momčad i imali još malo vremena za bazen kao obitelj, uživajući u ljetnom iskustvu. Recite vam više o ostatku našeg vikenda!

ackkkkkkkkk

Da, to je naša štednjaka.

Teški lonac + nespretne ruke = katastrofa.

Bio sam vani i ušao u vrata kad čujem “Imamo veliki problem.” od muža. Uspaničio sam se razmišljajući o svim groznim problemima koji bi mogli biti i zapravo mi je olakšano kad sam vidio što se dogodilo. Zapravo – moje prve misli bile su

1) Kako ćemo napraviti špagete za večeru !?

a zatim

2) zobene brašne !!!!! !!!!!!!! 😥

Mislili biste da sam tip svojevrsna djevojka da bih bio u tizzi zbog ovoga, ali zapravo sam miran u situacijama. Otišao sam na svoje računalo, google marku štednjak, pronašao uslužni odjel, pronašao broj modela i bio je na telefonu za 10 minuta. Šteta što će koštati ruku i nogu da popravim 👿 Trebao sam zamijeniti svoje vremenske pojaseve u svom automobilu ($$$$$$$!) I mislim da ću morati nastaviti stavljati to nakon ovoga. GE dolazi sutra između 8 i 17 sati. Neću biti ovdje od 8-10, ali bilo je to ili sljedećeg ponedjeljka. Prelazim prste koje se ta osoba zapravo pojavljuje.

na veselijim stvarima –

Upoznao sam čitatelja bloga Rachel za kavu u 4:30! (Malo mutno zbog pucanja barista) Rachel i njezin suprug otputovali su sve iz države Washington kako bi posjetili roditelje na Dan zahvalnosti. Jednostavno žive u susjedstvu u kojem trčim u cijelo vrijeme !! Bili smo instant prijatelji 🙂

Dobio sam najukusniju pepermint latte!

Nakon što smo razgovarali na ugodnim kaučima (Rachel radi kao dizajnerica vjenčanja! Kako cool!) Vratili smo se do natrag do Naša kuća da pozdravi mužu. Samo nekoliko trenutaka prije nesreće u kuhinji!

Također sam naišao na ovu strašnu juhu na svom pragu iz Meagana, koji radi u Frontier Soups i koji mi je zajedno s Alexom iz Chicaga dao prvi crni grah koji Toliko sam volio. Jedva čekam da uskoro isprobam ovog tipa! Hvala Meagan!

Tada smo morali odlučiti što ćemo imati za večeru. Dok smo raspravljali da sam polirao barney maslac vrijedan žličice. Trebam novu staklenku što prije!

Što kuhati za večeru? Turska sendviči? Već sam ga danas imao! Nešto na roštilju? Nismo imali hranu! Naručiti pizzu? Nije bio raspoložen. Ah-ha-Mikrovalna pećnica može kuhati stvari !!

pa smo skuhali dvije smrznute juhe. Ljetni gumbo za njega i zobene pahuljice čili od slatkog krumpira za mene –

Prekriveni od nekih ukupnih faga –

zajedno s najnovijom serijom sjajnog kruha – laneni zob mekinja s orasima

Bili smo toliko zgužvani da smo odlučili pojesti preko uhićenog razvoja –

Imam malo organskog. Osjećat ću se puno bolje kad nam je peć popravljena. Mislim da ću sutra iskoristiti priliku za zabavu žitarica koje smo imali neko vrijeme neotvorene – Kashi Dobri prijatelji!

G’Nanight.

Više postova iz Kath:

Pozdrav opet, stari prijatelju! Ovo mi je peti put u San Franciscu u 3 godine. Pretpostavljam da je to samo magnet za hranu!

Trenutno sam toliko umorna – kakav dug dan! Teško je povjerovati da vikend nije ni započeo!

Frontier Airlines se malo otkupio kad se pladanj Choco Chip kolačića

[Da, zamolio sam stjuardesa da se fotografira, I da, bilo je puno zbrke 🙂]

Ručak u avionu bio je jednostavan zalogaj (budući da je polovica bio smoothie)

mrkva mrkva n celer iz Emily’s Fridder

i Matt pukotine, koje su prolazile oko naših redova

plus Kerf Airplane Classic – Seltzer s prskanjem soka. Danas je to bio OJ!

Postaje sve bolje! U blizini stranice 50

mnogo kraća 2 sata kasnije, sletjeli smo

zabavu! Upoznali smo se za popodnevnu šetnju

da znate gdje!

znate što je zvučalo dobro za užinu (večera na istočnoj obali?!)

sir + kruh! Znate da je to najbolje 😉

teri i podijelio sam komad kozjeg gouda, što je bilo fenomenalno

i dva koluta – ružmarin i bundeva (očito)

Dijelili smo s našim prijateljima

Također, naši prijatelji ptica!

I ja sam žudio za nečim svježim, pa sam kupio zreli persimmon i kombocha za gutljaj. Mnogo mi se sviđaju zeleni, ali to nije bio isti nakon pucanja, kao u prošlosti 🙁